viernes, 20 de marzo de 2015

Sobre mi

Mallorca, Santa Margalida (1986)

Soc doctora en geografia per la Universitat Autònoma de Barcelona. Dins de la geografia, m'he especialitzat en les ciutats, les dinàmiques que s'hi generen i la seva àrea d'influència. Amb això els meus estudis de doctorat han analitzat en profunditat la relació entre ciutat i territori a Mallorca. És d'aquesta manera que he volgut començar a contribuir en el desenvolupament, l'organització i l'esdevenir del troç de terra que hem sento més proper.

Més enllà de la meva professió, tracto de viure dia a dia lluitant, amb humilitat, pels meus somnis i objectius. Aquest blog representa una mica del que sóc, la meva recerca, les meves inquietuds, reivindicacions, reflexions i il·lusions.

Benvinguts!

No hay comentarios:

Publicar un comentario